هفتمین دوره نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش ایران با شعار «توسعه و هم‌افزایی در مسیر تحول» از ۱۴ تا ۱۷ مرداد ۱۴۰۴ در مرکز نمایشگاهی و همایشی ایران‌مال تهران برگزار شد. این رویداد، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های تخصصی صنعت پخش کشور، میزبان بیش از ۱۲۰ شرکت و تشکل در حوزه‌های تولید، پخش، لجستیک، فناوری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خدمات بانکی بود و بیش از ۳۰ نشست تخصصی در زمینه‌هایی همچون لجستیک هوشمند، تحول دیجیتال و مدیریت زنجیره تأمین برگزار کرد و همچنین این رویداد همراه با نشست های علمی و جلسات B2B همراه بود .

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران امسال با رویکردی نوآورانه، پاویونی اختصاصی برای تشکل‌های عضو فراهم نموده بود و در این رویداد انجمن صنعت گوشت و مواد پروتئینی کشور در کنار دیگر تشکل‌ها حضوری پرقدرت و هدفمند داشتند.

انجمن با ارائه تازه‌ترین دستاوردهای اعضا در زمینه تولید، فرآوری، بسته‌بندی، سردخانه‌داری و پخش محصولات پروتئینی، تصویر توانمند و یکپارچه‌ای از این صنعت را به بازدیدکنندگان تخصصی، سرمایه‌گذاران و سیاست‌گذاران ارائه کرد.

حضور فعال انجمن، علاوه بر معرفی قابلیت‌های فنی و تجاری، فرصتی برای تحقق هدف کلان این نهاد یعنی پیوند ساختاری میان دولت، صنعت فراهم آورد. هم‌افزایی با سایر تشکل‌های حاضر در پاویون و تبادل تجربه، از جمله مهم‌ترین دستاوردهای این رویداد برای انجمن بود.

دکتر محمود نجفی عرب، رئیس اتاق بازرگانی تهران، در حاشیه این نمایشگاه تأکید کرد که هدف از حضور تشکل‌ها در این فضا، فراتر از معرفی است و بستر تعاملات عمیق‌تر و پیگیری مطالبات بخش خصوصی را فراهم می‌کند. همچنین دکتر امیررضا بیدگلی، مدیر امور تشکل‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی اتاق تهران، با حمایت‌های اجرایی خود نقش مؤثری در تسهیل و ارتقای حضور تشکل‌ها در این رویداد داشت.